Binnen en buiten

Gisterenavond viel er een mailtje van Niels in mijn bus. Niels en zijn klasgenoot Tim zijn mannen met een missie. Zoals velen willen stagen lopen bij Duval Guillaume en geven niet op voor ze het verlossende antwoord van dat reclamebureau zwart op wit op papier hebben. Ze blijven buiten tot ze binnen zijn bij DG!


Sinds gisteren leven en slapen ze in een tentje in een koude Brugse wei en brengen ze live verslag uit over hun vorderingen. En die vorderingen komen sneller dan ze zelf verwacht hadden denk ik: ze kregen bezoek van de creatief directeurs van DG, kregen gezelschap van een camera-ploeg van VTM en kregen een video reactie van DG bezieler Guillaume Van Der Stichelen en CEO Klaus Lommatzsch.

Omdat ik fan ben van creatief solliciteren en hun actie goed gevonden vind besloot ik mijn sabbatical te onderbreken om op deze manier hun boodschap te helpen verspreiden. Al zal dat eigenlijk al niet meer nodig zijn, want ik ben er eigenlijk al zeker van dat DG dit duo binnenpakt. De vraag is alleen wanneer. Ik ben misschien een slechte mens, maar als ik DG zou zijn zou ik daar nog wel even met wachten (no offence Niels & Tim), laat ze maar eens bewijzen wat ze er voor over hebben! Belofte maakt schuld, op professioneel vlak ben ik iemand die beloftes eens graag uittest.

En nu dringend tijd om mijn sabbatical voort te zetten: Tsjechië (Praag), Duitsland, Wallonië, Frankrijk, Oostenrijk en Las Vegas net aangedaan. Londen, Marseille en New York in ‘t verschiet.

Niels en Tim: veel succes!

Eén reactie to “Binnen en buiten”

  1. broodkast Says:

    Bedankt Yannick.

    Veel plezier verder met je (toch wel indrukwekkende) trip. Ben vooral niet jaloers. Moerkerke was ook mooi. ;)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

