Sony Bravia III teaser

Ik kondigde al eerder aan dat de derde Sony Bravia megabudget spot op komst was. Deze spot zou vanaf 5 oktober uitgezonden worden op tv, werd nu bekend gemaakt. Op bravia-advert.com werd vandaag alvast een teaser gepost. Toen ik daarnet in Google Reader mijn favoriete reclame/marketing-blogs doorbladerde merkte ik dat verschillende reclamebloggers deze teaser reeds gepost hadden vandaag. Zoals bijvoorbeeld: Communication Crap, Sideburns, Adland, Adverblog, etc. De teaser is dus duidelijk de talk of the day in advertising-blogland. Omdat ik een grote fan ben van de vorige 2 bravia-spots en omdat ik eerder al de belofte had gemaakt van jullie op de hoogte te houden, kon ik dus uiteraard niet achterblijven. Belofte maakt schuld, over minder dan 10 dagen zal de spot zelf hier te zien zijn en tot dan kan je je verwarmen aan de teaser:

Op adsoftheworld vond ik vandaag ook nog een andere nieuwe advertentie voor Sony televisies:

 (klik voor volledige weergave)

Tags: , ,

Eén reactie to “Sony Bravia III teaser”

  1. Behold: Sony Bravia Play-doh « I-ON MEDIA Says:

    […] Sony Bravia Play-doh Een dag eerder dan verwacht is de nieuwe en langverwachte Sony Bravia TV-ad al te zien op […]

Geef een reactie

