Subaru Impreza met vier wiel aandrijving

De 2e leukste ad die ik vandaag tegenkwam:

The new Subaru Impreza, it sticks to the road, thanks to it’s four wheel drive.

Tags: , ,

5 Reacties to “Subaru Impreza met vier wiel aandrijving”

  1. timosj Says:

    wat was de tofste?

  2. Yannick Says:

    Zonder twijfel de stop-motion “play-doh” spot van sony bravia. Ik kijk al uit naar de ‘making of’ video, vraag me oa af of die schaduw CGI of HMI is. Het ziet er CGI uit, maar de reputatie van de vorige bravia-spots kennende zal het wellicht geen CGI zijn. Als het toch met een HMI gedaan is, dan is het wel heel straf, vooral de schaduw op de verre hoge gebouwen. Het kan natuurlijk ook naturel zijn, maar dat lijkt me nog onwaarschijnlijker (omdat die stop-motion echt uuuuren geduurd moet hebben). Het zou dus wel eens CGI kunnen zijn.

  3. Yannick Says:

    voor diegenen die de spot nog niet gezien hebben, ga 1 post terug :)

  4. Yannick Says:

    na wat googlen kwam ik nog een foto tegen van de subaru-truck:

    op deze foto kan je de volledige truck zien..

    leuk bedacht en origineel uitgevoerd alleszins

  5. timosj Says:

    Alleszins.

    De bravia site loopt niet geweldig op mijn computer, kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Geef een reactie

