Reduce the bumps

Als advertiser is het zeer belangrijk om de voordelen én beperkingen van de verschillende media te kennen, één van die voordelen van Outdoor-reclame is dat je er heel creatief mee kunt omspringen. Een tijdje geleden sprak ik hier over de Shadow Posters die dat voordeel heel slim uitspeelden. Nu botste ik op een andere outdoor die wat mij betreft even creatief en goed bedacht is:

reduce1.jpg

reduce21.jpg

reduce3.jpg

Net als bij de shadow posters van volkswagen ligt de kracht van deze ad in de link tussen het product (een anti-cellulitis crème) , de boodschap (reduce the bumps) en het medium (20m² bubblewrap). Als je de affiche van op afstand bekijkt lijkt
het gewone affiche, het enige rare eraan is dat alle voorbijgangers er op staan te duwen. Dat is toch wel iets dat de aandacht trekt. En voor de rest ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die het kan laten om Bubblewrap plat te duwen wanneer het mag. Als ik een hoed zou hebben zou ik deze afnemen voor de Creative die deze campagne bedacht.

Tags: , , , , , , , ,

Eén reactie to “Reduce the bumps”

  1. Poly Muster Says:

    Ich bemerke jetzt in diesem Moment, dass ich diese Seite deutlich häufiger aufrufen sollte :) – da kommt man wirklich auf super Ideen

Geef een reactie

