Op de roltrap

Deze spot was ook bij ons op tv, maar dan anderhalve minuut korter.  Via de blog Reclamewereld kwam ik een versie van 1:40 tegen, even surfen naar YouTube en daar vond ik deze versie die dus nog langer is.

Komische overdrijving is altijd al een dankbaar middel geweest. Bovendien is het een concept dat variabel genoeg is om uit te breiden naar andere media.

Een goed concept dus en ik vond het wel eens leuk om de volledige versie te zien. Dit spotje is trouwens van dezelfde hand als de bekende Dove Evolution en Dove Onslaught spots, namelijk dat van Tim Piper.

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: