Outdoor creativity

Gisteren publiceerde ik een post over de mogelijkheden van creativiteit in outdoor reclame. Hier heb je nog zo’n voorbeeldje:

silbermansfitness.jpg

(Merk ook hier weer de link op tussen boodschap, medium en product.)

Soms steekt de natuur ook wel eens een handje toe en hoef je dus helemaal niet creatief te zijn:

renault_modus.jpg

Stevige wagen, die Renault Modus. Dit is niet met opzet gedaan. Dankuwel Moeder Natuur.

of is het dat toch niet? even verder onderzocht en het is wél met opzet gedaan. Dat maakt het des te leuker, ik was er alvast al ingetrapt toen ik het voor het eerst zag. Als je wat beter kijkt zie je dat de bestuurder naar de boom kijkt, de boom niet echt past tussen de andere bomen op de achtergrond, de auto verdacht laag op de affiche staat en de copy over safety gaat.

(via los creativos)

Tags: , , , , ,

Eén reactie to “Outdoor creativity”

  1. bucht Says:

    free publicity wie wilt dit niet :)
    zulke creatieve zaken moet de reclamemensen enkel motiveren om zulke zaken te blijven zoeken. Natuurlijk niet makkelijk als je met een klant zit dat enkel dit en dit wilt en niets anders. Maar er blijven steeds betere en creatieve zaken naar boven komen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: