Kasteelbier (2)

Enkele dagen geleden zag ik op tv de nieuwe spot van kasteelbier. De eerste spot veroorzaakte heel wat controversie, wat kan je dan beter doen dan er op inspelen en een tweede spot maken? De tijden dat reclame een enkelrichting-straatje was zijn ver achter ons. In deze tweede spot zijn de rollen omgedraaid, de ‘vrouwonvriendelijke’ man uit het eerste spotje brengt nu een kasteelbiertje voor zijn vrouwtje die in de zetel zit. Jammer genoeg nog niet op YouTube tegengekomen. Maybe later!

Over de zetel gesproken, dat is de plaats waar ik momenteel ook vertoef (lang leve draadloos internet). Maar laat dat kasteelbiertje voor mij toch maar even achterwege,  ik ben namelijk voor de 2e keer in 4 weken goed ziek. Een virus op mijn evenwicht, ik heb precies al 2 bakken kasteelbier op.

Tags: , , ,

3 Reacties to “Kasteelbier (2)”

  1. ZorraThinkTank Says:

    >> jammer genoeg nog niet op YouTube tegengekomen.

    Nu wel dus ;-)

    En ondertussen, veel beterschap.

    Greetz,
    ZorraThinkTank

  2. Yannick Says:

    thx!! :)

  3. In een omgekeerde wereld | Communicatiemannen Says:

    […] met het idee van de vrouw die de man bedient, waarna ze heel slim de premisse omdraaiden en de man lieten opdraven als slaaf van de vrouw. Ook de creatieven bij Marketel uit Montreal nemen het cliché en zetten het op zijn kop alsof het […]

Geef een reactie

