Slowest Car

Fantastische auto, geweldige kopregel.. maar een saaie spot die ik zou wegzappen op tv vanaf de 2e keer.

Tags: , , , , ,

3 Reacties to “Slowest Car”

  1. theoploeg Says:

    volgens mij is dat trage nu juist de kracht van de spot en de essentie van de boodschap die audio gebruikt om haar product te verkopen. in een wereld waarin alles sneller moet, is audio de uitzondering, wil de reclame uitstralen. wat mij betreft met succes.

  2. Yannick Says:

    Dat de spot bewust traag gemaakt is zal je me niet horen ontkennen, ik zeg enkel dit een spot is waar ik geen 3x naar zal kijken op tv. Bij pakweg de 3 bravia-spots zal ik nooit wegzappen en die heb ik ondertussen wel al 100x gezien denk ik.

    De boodschap is niet sterk genoeg om bij de gemiddelde kijker langdurig te blijven hangen na 1 visie, en als je dan een spot hebt die mensen vaker dan 1x willen zien heb je vaak een betere troef in handen dan een spot die meeste mensen direct wegzappen.

  3. Yannick Says:

    ps: als er letters zouden ontbreken in vorige post, mijn toetsenbord laat het afweten vandaag.. time for new batteries

Geef een reactie

