digitale cv

Een digitale cv droppen doe je dus zo..

.. met een knipoog naar Where the hell is Matt.

Dat zoiets werkt bewees Bert Geens vorig jaar met zijn website “Niks vergeten, Gertje?”. Hij richtte deze website op om Gert Verhulst er aan te herinneren dat hij in de begin periode van Samson & Gert zong:

Had je tien miljoen wat zou jij dan doen,
een feestje bouwen en je geld op doen?
Ik kocht liters limonade, honderd kilo chocolade
om aan iedereen uit te delen!

Had je tien miljoen wat zou jij dan doen,
een feestje bouwen en je geld op doen?
‘k Zou een kermis laten maken,
en ik schreeuwde van de daken,
kom maar allemaal met me spelen!”

Bert haalde met zijn website zowat alle Belgische kranten. Gert Verhulst trakteerde op limonade en chocolade in zijn eigen kermisland “Plopsaland Indoor” en Bert Geens werkt nu op de PR-afdeling van Studio 100.

Tags: , , , , , ,

Eén reactie to “digitale cv”

  1. Binnen en buiten « I-ON MEDIA Says:

    […] ik fan ben van creatief solliciteren en hun actie goed gevonden vind besloot ik mijn sabbatical te onderbreken om op deze manier hun […]

Geef een reactie

