Sterk merk?

Maandagavond stelde Dirk Bikkembergs zijn nieuwe collectie voor. De boodschap van het défilé: weg met de metro-seksualiteit, tijd voor echte mannen. Mannen met snorren!

Quote:
“Als ik de wereld observeer en zie hoe mannen steeds meer de vrouwelijke toer opgaan, vraag ik mij af waar dat zal eindigen. Als het zo doorgaat, dragen mannen over drie jaar allemaal een rok. De snor is mijn manier om te zeggen: mannen doe jullie ogen open. Een man is man, punt. “

Als het van Bikkembergs afhangt loopt iedere hippe man binnen dit en enkele weken met een snor rond. Ik denk dat mijn twijfel, in de succes-rate hiervan, gegrond is. Dat Bikkembergs nog steeds een sterk merk is bewijst de media-aandacht die hij hiermee krijgt wel. Met een simpel idee als een snor haalde Bikkembergs gisteren en vandaag alle Vlaamse kranten en verschillende Vlaamse radiostations. Maar dat het merk sterk genoeg is om de snor echt tot de nieuwe rage te laten uitgroeien, dat denk ik niet.

Tags: , , , , , , , , , ,

Eén reactie to “Sterk merk?”

  1. sideburns Says:

    ik heb het toch meer voor bakkenbaarden ipv snorren

Geef een reactie

