The revolution never stops

citroenmao2.jpg

Click to enlarge!

In China konden ze er niet mee lachen dat ‘de Revolutie’ bij Citroën niet stopt. Citroën heeft zich daarom ondertussen in de Chinese media uitgebreid geëxcuseerd en plechtig beloofd deze advertentie niet meer te plaatsen. Citroën wil namelijk het risico niet lopen om marktaandeel te verliezen op de gigantische aziatische markt, waar ze voor een Europees merk redelijk staan. Een voorbeeldje hiervan is dat Citroën een nieuwe model, namelijk een sedan-versie van de C4, op de markt bracht; enkel en alleen omdat Chinezen liever met een sedan dan met een hatchback rijden.

Tags: , , , , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: