Desk policy

checalendar.jpg

Click for full view!

Mijn baas is een aanhanger van de Clean Desk Policy, waarbij je geen persoonlijke spullen op je bureau hebt staan zodat elk bureau een flexibele werkplaats wordt. Sinds vandaag vind ik dat enkele persoonlijke spullen, zoals een kalender bijvoorbeeld echter onontbeerlijk zijn.

Duval-Guillaume Antwerp blijft leuke varianten verzinnen van de better world ads; ik kan dat best wel begrijpen: ik kan saaiere onderwerpen bedenken om over te brainstormen.

Tags: , , , , , ,

2 Reacties to “Desk policy”

  1. janso Says:

    het meisje in kwestie ken ik persoonlijk, gegadigden? ;)

  2. Yannick Says:

    doet ze nog andere maanden ook? :)

Geef een reactie

