Blik

reclameblik.gif

Klik voor full view!

Wereldwijd worden er naar schatting meer dan 250 miljard frisdrank blikjes geconsumeerd, door mensen van (bijna) alle leeftijden, standen en landen. Een aantrekkelijk bereik heet dat dan.

Niet alleen is bovenstaande uitvinding een geschikte manier om reclame of promotie te voeren en zo dat van dat bereik gebruikt te maken, het is ook een uitstekend oplossing voor het grootste probleem van blikjes namelijk dat je ze direct moet leegdrinken eens ze geopend zijn. De sluiting is namelijk lek- én gasdicht.

Als medium heeft het wel het nadeel dat je er niet erg veel tekst op kwijt kan. Ik zie het dus eerder geschikt voor andere vormen van promotie dan reclame. Bij flessen cola heb je bijvoorbeeld aan de binnenkant van de wrap-around een code om gratis een liedje te downloaden op iTunes, vergelijkbare dingen werden aan de binnenkant van flessendopjes gezet. Nu is dat dus ook allemaal mogelijk met blikjes. Ik kan ook al allerlei vormen van wedstrijden verzinnen die je kan toepassen op blikjes dankzij deze uitvinding.

Tags: , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: