Business Bricks

Ik hoop echt dat ze bij La Cambre ook nog gewone naamkaartjes hebben want deze lego business cards zijn zowat de meest onhandige die ik ook tegenkwam. Past niet in een portefeuille, niet in een mapje om naamkaartjes te bewaren, eigenlijk gewoon nergens in en op mijn bureau laten rondslingeren vind ik ook maar niks. Vuilbak dan maar!

Origineel zijn is altijd leuk, maar dat mag niet volledig ten koste gaan van functionaliteit. En een gewoon naamkaartje erbij steken zou het helemaal belachelijk maken.

Door: Leo Burnett Belgium

Tags: , , ,

3 Reacties to “Business Bricks”

  1. sideburns Says:

    tss, ik denk dat je het teveel ziet als een naamkaartje, maar dat is het niet, het is een klein en sympathiek campagneke dat ervoor gezorgd heeft dat jij en ik nu al van La Cambre gehoord hebben

  2. Yannick Says:

    Naar mijn bescheiden mening werkt zoals niet als eerste stap naar merkbekendheid. Zou wél werken als je goede stappen in de richting van naamsbekendheid hebt gezet.

    Vraag me over 2 weken welke bedrijfsnaam er op deze bricks staat en ik zal je het antwoord moeten schuldig blijven. Dat Leo Burnett erachter zit zal ik wellicht nog wel weten omdat ik die naam wel ken.

    en ja, ik heb nu van La Cambre gehoord, maar de doelgroep wordt compleet gemist. De mensen die reclame of marketing volgen in de blogosfeer worden bereikt, maar volgens mij levert dat vooral een hoog waste-percentage op. Het procentueel aandeel van de lezers van reclame/marketing blogs die binnen dit en 2 weken (tot de naam vergeten is) een architect nodig heeft lijkt me niet al te groot.

    Toegegeven, waste bij free publicity is geen belangrijke factor. Maar voor minder geld hadden ze naamkaartjes kunnen maken met daarin de topjes van een lego-brick gepreegd. Dan had niemand er over geschreven op zijn blog, maar de doelgroep wordt dan wel bereikt en ze houden het kaartje bij.

    Als ik de naam over 2 weken nog zou weten, had ik het wel een geslaagde campagne gevonden.

    Misschien ligt het gewoon aan mijn geheugen? :)

  3. Pieter Says:

    Haha leuk idee maar ik zie me er nog niet een stapeltje van meezeulen in mijn portefeuille.

    Dan zijn naamkaartjes in bankkaart-vorm veel handiger, je kan die oa bestellen bij http://www.elite-cards.be

Geef een reactie

