Geel, Lelijk en past nergens bij.

Het is geel, lelijk en het past nergens bij. Het had het begin van een mop kunnen zijn, maar dat is het dus niet. Het is de copy voor onderstaande ad waarin Karl Lagerfeld veiligheidshesjes endorsed. De campagne dient als reminder voor de Fransen dat het vanaf 1 juli  ook in Frankrijk verplicht is om een dergelijke hesje in de auto te hebben en dat aan te trekken bij pech onderweg.

Lagerfeld heeft zijn gezicht gratis en voor niks verleend aan deze campagne voor verkeersveiligheid.

Tags: , , , ,

Eén reactie to “Geel, Lelijk en past nergens bij.”

  1. Goedele Says:

    love it :)

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: