Late uurtjes

Click for full view!

Clever gebruik van de symmetrie van het McDonalds logo!
En zoals verwacht heel wat braver dan de “open all night” campagne van Burger King.

Om in de sfeer van fast food te blijven: onderstaande ad voor Kentucky Fried Chicken bewijst dat eenvoud vaak voldoende is voor een goede advertentie.

Tags: , , , ,

2 Reacties to “Late uurtjes”

  1. janso Says:

    Die KFC ad is een leuk idee, maar de essentie voor mij is dat een restaurant/fastfoodzaak toch smakelijk moet blijven. Dit roept toch enkele vraagtekens bij mij op.

  2. Yannick Says:

    Persoonlijk vind ik daar niks onsmakelijk aan. Een kip is altijd ooit een kuiken geweest en een kuiken komt uit een ei. Dat is iets waar ik mij al een tijdje heb bij neergelegd :)

    Ik vind dit een sterke ad: goeie samenhang tussen boodschap, copytekst, visual en product. En in alle eenvoud gebracht.

    Misschien ben ik als grote KFC-fan niet 100% objectief :)

Geef een reactie

