Impossible is nothing: freestyle horse

In mijn bescheiden mening had deze ad 100x beter geweest als ze niet zo hadden overdreven. Dit is fake en ik denk dat er heel weinig mensen geloven dat het dat niet is. Ik denk even terug aan de ad waarin Ronaldinho enkele keren na elkaar op de lat trapt: even fake, bijna even onmogelijk maar toch net 1 tikkeltje minder impossible en daarom was minstens de helft van de kijkers er toch mee weg.

of is het gewoon een geslachtskwestie en geloven we het wanneer een man 3x op de lat trapt maar niet dat vrouwen iets gelijkaardig kunnen?

Tags: , , , , ,

3 Reacties to “Impossible is nothing: freestyle horse”

  1. janso Says:

    Iedereen wist van Ronaldinho dat het niet echt was, en dat geldt hier ook. Maar is dit niet gewoon een nieuw amusant flmpje dat ook weer goed gaat scoren op Youtube? Uiteindelijk is dat het doel..

  2. Yannick Says:

    Ik ken er veel die er mee weg waren dat het spotje van Ronaldinho wél echt was hoor…

  3. Ballenmeisje dat er niet naast grijpt - Communicatiemannen Says:

    […] Yannick had het laatst over een eerder overdreven filmpje waarbij een aantal Amerikaanse basketball chicks AND1 gewijs hoops en eigenlijk alles wat daarop lijkt shooten. Het filmpje heeft toch tot plaats 5 van de marketing facts viral friday geschopt vorige week. Evenwel vond ik ook dat het ‘waauw’ effect bij dit filmpje niet schitterend werd uitgespeeld. Yannick en ik waren niet alleen, btw, zoals je kan lezen op MF. […]

Geef een reactie

