Absoluut (2)

Ondanks dat communicatievrouw Goedele wel fan is van de spot uit mijn vorige post, hebben we blijkbaar toch een beetje dezelfde smaak wat reclame betreft. Ik ben namelijk ook een groot liefhebber van de ads die van de Absolut fles een icoon hebben gemaakt.

Getuige daarvan is deze abribus die ik thuis aan de muur heb gehangen:

Verder verzamel ik ook af en toe de limited promo packagings; zoals de Absolut Disco Bottle, de Absolut Bling Bottle, de Fur Coat Eristoff,.. Ben ik dan verslaafd aan Vodka? Laten we het houden op verslaafd aan leuke reclame ;)

Tags: , , , ,

Eén reactie to “Absoluut (2)”

  1. Goedele Says:

    Jups, got the disco bottle too :-)

Geef een reactie

