The Bat Sign

Eindelijk eens een bat-campagne die niet draait rond Heath Legder!

Dat de nieuwste Batman film een kaskraker wordt, dat staat buiten kijf. En dat mag ook wel want ik heb zelden zo’n promotie campagne gezien voor een film. Zelfs de skidfilmpjes van VT4 maken tegenwoordig deel uit van de grootschalige “Why so serious” campagne. De een zijn dood…

Tags: , , , ,

2 Reacties to “The Bat Sign”

  1. Sine Metu Says:

    The Dark Knight breekt alvast alle records en meteen op nummer 1 op imdb.com… Al denk ik dat dit toch niet zal blijven duren. Ik wacht liever tot de eerste drukte voorbij is om dan op mijn gemak van de film te kunnen genieten (liefst zonder krakende chips en popcorn)!

  2. Yannick Says:

    Dan zijn we met 2. Ik zou de film ook graag zien en ben afgelopen weekend nog naar de bioscoop geweest maar wijselijk gekozen voor een filmpje dat al een tijdje draait.

Geef een reactie

