Ik hou van..

Ik hou van mijn stad.
Ik hou van mijn autootje.
Ik hou van prutsen in Photoshop.
Als ik meer tijd zou hebben zou ik houden van fotografie.

Soms geeft de combinatie daarvan een eindresultaat waar ik tevreden over ben, soms ook niet.
Bekijk even in full view en oordeel zelf!

Meer foto’s bij meer lezen…

Sommige foto’s komen dan weer zo goed uit het toestel dat het zonde is om er aan te prutsen, zoals onderstaande “panning” foto. Het blurry effect is dus geen Photoshop, maar een gevolg van de camera meebewegen in de rijrichting.

Aan het stuur niet ik maar mijn kameraad A. die met zijn +2 meter en +100 kilo dat kleine autootje nog veel kleiner doet lijken. Ik had liever zelf op de foto gestaan maar een foto trekken van de auto waarin je zelf rijdt is niet makkelijk.

Tags: , , , ,

Geef een reactie

