Big & Small Teaser Videos

Big & Small oftewel de meest recente Studio 100 serie on air loopt ondertussen exact een maand op CBeeBies (de kinderzender van BBC) en is intussen al enorm populair over de plas. In Belgïë & Nederland is het wachten tot 2009 voor de serie op tv komt, wie toch al eens wil proeven kan hier boven klikken om enkele teaserfilmpjes te bekijken.

Big & Small zal niet lang de meest recente Studio 100 serie on air zijn, volgende week maandag gaat Amika immers ook van start. Deze ‘coming of age’ zal wel direct bij ons op de buis te zien en dat op Ketnet en Tros. Ook voor deze serie die zich afspeelt op een manège liggen de verwachtingen hoog en eerlijk gezegd twijfel ik er niet aan dat die verwachtingen ook ingelost zullen worden.


Tags: , , , , , , ,

66 Reacties to “Big & Small Teaser Videos”

  1. gus Says:

    die small is toch gewoon sesamstraat elmo met oortjes en iets lichtere kleur…

  2. eva Says:

    hallo ,hier eva ik ben jullie grooste fan groetjes aan iendereen
    kus kus kus kus kus kus

  3. caroline Says:

    hallo merel

  4. mallaury Says:

    amika is ssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr llllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuk

  5. ragna Says:

    ik ben u grootste fan van ragna en kelly kusjessssss

  6. ragna Says:

    hallo merel wat is je echte naam is dat noortje ik denk het maar he ik vint je supper tof en leuk ik hoop dat je dit leest en ik heb op je gestemt goed he ddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggg

  7. kelly Says:

    hallo merel ik vint dat je goed kan spelen in de seri en je bent hee tof

  8. kiriana Says:

    merel je bent tof en amika ook

  9. saartje Says:

    ik kan het niet geloven dat merel heeft gewonen met de lente jumping ik vind amika tof ik en een paar vrindinen van me spelen altijd amika op school egt super tof amika mag voor altijd blijven bestaan!!!!!

  10. kelly Says:

    merel, ik ben kelly, en ik hoop dat ik amika eens kan zien, want amika en jij zijn suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper tof

    liefs kelly

  11. adam Says:

    nee amika is dom ik haat amika da’s voor de baby’s het is
    kei dom merel en amika zijn super dom

    geeeen liefst

    adam 12 JAAR
    10 Maart 2OO9

  12. ericia Says:

    hallo ik ben ericia verschaeren
    ik vind amika heeeeeeeeeeeeeeel tof
    merel hoe is jouw echte naam?
    ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de afleveringen!
    heel veel liefs!
    xxxxxxxxxxxxx ERICIA

  13. sarah Says:

    het was een kei tof progama. en ik wou dat ik merel was.

    einde

  14. aude(otje) Says:

    Hey!!!!!!

    ik vind amika te gek!!!
    kome er nog nieuwe afleveringen?
    anders vind ik da heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg
    ik hoop dus van wel
    en adam ik haat jou amika is suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    daaaaaaaaag groetjes aude

  15. lili Says:

    ik vond amika heel leuk!!!
    ik vind hett spijtig dat er geen amika niet meer is.
    anders was het super ma echt super lllllllllllleeeeeeeeeeuuuuuuuukkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dikke kus lili

  16. jana Says:

    ma ik wil iets vragen waneer ga amika terug biginen ik heb gehoord dat er een nuiee sizoen komt is da zo

  17. joyce Says:

    Ik ben een fan van julli dus waneer bigint amika weer

  18. zoe marie-claire Says:

    ik wil super super super super graag dat amika weer begint want ben de grootste fan van marie-claire en wij zijn 2 druppels water het zelfde van karakter xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  19. violetta Says:

    ik kan het niet geloven dat merel heeft gewonen met de lente jumping ik vind amika tof ik en een paar vrindinen van me spelen altijd amika op school egt super tof amika mag voor altijd blijven bestaan!!!!!
    ik wil super super super super graag dat amika weer begint want ben de grootste fan van amika en merel .

  20. chaima Says:

    ik vind amika SUPER tof!! en ik ben beniewd voor de nieuwe afleveringen van amika en ik hoop dat ik merel en amika eens op een dag zal ontmoeten !!!!!!!

    DIKKE KUS
    chaima kus kus -xxxxxxxxxxxxxxxxxx-

  21. ramzan Says:

    hallo ik gaat amka het is saai en dom

  22. chaima Says:

    ooh wanneer komen de nieuwe afleveringen van amika ,ik ni wachten!!!!!!!

    dikke kus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bye

  23. leyla Says:

    hee, ik ben leyla en ik vind amika echt super leuk. Ik hoop dat merel ooit amika ziet en hem red uit dat kleine hokje. Dat vind ik superzielig.

    Groetjes

  24. larissa eyckens Says:

    ik vind amika supergaaf ik kijk iedere dag

  25. larissa eyckens Says:

    amika is tof omdat er altijd spanning in zit ik vind alle acteurs heel goed merel en jan vind ik een mooi koppel en ben heel blij dat ze wint bij de wedstrijd

  26. jelle Says:

    amika ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk egt luuk

  27. Anoniem Says:

    a m i k a a m i k a a m i k a a m i k a . a m i k a a m i k a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is egt luuk

  28. jelle Says:

    a m i k a a m i k a a m i k a a m i k a . a m i k a a m i k a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is egt luuk

  29. chaima Says:

    ik vind het ook heel supergaaf en merel en jan zijn een goede koppel maar marie claire en casper zijn geen goeie koppel hihi! !!
    A m ! K A

  30. chaima Says:

    AMIKA i love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. yasmine Says:

    hallo, ik ben yasmine
    het is egt toevallig dat dat ene meisje ook zo heet
    ik dacht eeerst dat mijn vader mij riep
    maar het was gewoon de naam van dat meisje…
    ik heb ook een paard 2 zelfs..
    het veulentje heet Fayah en de grote merrie Lotte

  32. ane Says:

    hallo amika groep I LOVE JULLIE I LOVE JULLIE I LOVE JULLIE I LOVE JULLIE ik ben jullie groote fan ter wereld
    kom een keer bij mij op bezoek planeetestraat 6 nederland poscode 1122aa kom lans ik vind casper heel leuk ik ben op hem ferliefd ik ben ook op anferliefd ik let op hem uitelijk hij is schatig ik ben van amika dat meisje met blond kort haar die op casper valt maricler ik ben haar

  33. Marie Claire Says:

    Mijn arabische volboed Achiem lijkt precies op Amika. Hoe hebben ze dat hartje erin gezet? Geschoren ofzo? Ik heb dat ook ooit bij mijn paard gedaan, en toen leek hij echt Amika!! Jaahaa, de reserve Amika staat hier (achtergelaten) in een donkere stal. Ik vind het alleen niks dat Merel zich er telkens mee bemoeit. VERBODEN TOEGANG!! Had ik dat beest ook maar nooit van mijn verjaardag gevraagd :(

  34. silke Says:

    he ik vind amika echt een super leuk
    programma ik kijk elke dag en het is hele maal niet voor
    baby´s ik ben 16 en ik zijn er naar en mijn zus vind het ook leuk
    en zij is 18 xxx silke
    ps veel succes

  35. blfk0a5C A Says:

    jddseq4vd vfdb\bftat6df aq fy f

  36. dv djfdn Says:

    ssnsddmmshd m dbddlllj dd kvkn,/ b ava

  37. anoniem!! (love isma...) Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa groep is suuuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr ttttttttttttttoooooooooooooooooof !!!!!!!!!!!!!********

    love you ….

  38. savia Says:

    haha ik vind amika o mooi paard maar mariclaer niet ij is o een dommerd ik vind haar niks amika is de duurste paard en ij wil heb niet ik ou hem wel willen mariclear die doet maar wat e wilt ik hoop dat amika mariclear aan rijd of dat casper haar over rijd net de auto

  39. luna Says:

    hoi
    amika is echt gaaf,
    ik kijk altijd behalve op maandag want dan moet ik om 6 uur paardrijden:{ zo jammer

    ik zou zelfs willen dat het ook in het weekend op tv is

    xxx

  40. Anoniem Says:

    wat doe je teuis amika ik ben rahina en chaima

  41. Anoniem Says:

    gj kqj j

  42. zainb Says:

    je bent supper ik vind je mooi en lief ik hou van jou je bent beste

    xxxxxxxxxxxxx veel kusjes

  43. silke Says:

    hoi ik rij ook zelf paard en ik ben 7 en ik zit in groep 4 en ik heb laatst op 6 junien ik ben eerste geworden!!!!!! ik mag ijgelijk niet zoo opschepenvan me papa nou doeiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

  44. silke Says:

    ik bedoel juni

  45. iemand Says:

    heej amika is super vooral voor diegene die van paarden houd zo als ik :d
    het is gewoon super leuk :d

    xxx

  46. hoi Says:

    niels is lekker!!! hahaaa:D

    XXX

  47. sara Says:

    hallo iedereen!
    amika, daar kan er maar een iemand op zitten en dat is natuurlijk merel
    merel de ridder, wat is nou jou echte naam ???.
    ik ben daar echt maanden naar opzoek !!! <3 <3<3<3maar jullie zullen toch wel moeten beseffen dat jullie het beste kunnen acteren !!!!!! LOVE YOU AMIKA

  48. laura Says:

    hai!!!
    amika ik vind julie super cooooooooooooooooooooooool

  49. anaisa Says:

    je bent zoo lief je hebt een mooi paard en dat is super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  50. saskia Says:

    ik ben je grootste fan, merel.

  51. Anoniem Says:

    amika is best leuk groetjes vera

  52. mereltje Says:

    Gringo is cool!
    En op Olivier ben ik verliefd!

  53. mereltje Says:

    dat was ik

  54. céline + eva Says:

    welk ras is amika? xxx

  55. Anoniem Says:

    ik vind merel heel moedig
    wand ik ben 10jaar ik kan ook paard rijden
    maar wat zij kan kan ik niet
    ten eerste ik kan niet over balken

    van lieze slos ik ben 10 jaar ik zit in het 5 leerjaar
    25december 2009
    ps ik doe de groeten aan merel en amika

  56. Moora VanderVeken Says:

    Dank jullie allemaal voor jullie reactie’s over mij en amika
    vragen?
    Stuur dan een email naar: paardennation@live.nl

  57. Anoniem Says:

    leuk!!!!!!!!!!!!!!!

  58. anoniem Says:

    merel is de beste

Geef een reactie

