Gift cards

Eerder zag ik al onderstaande gift cards van Amerikaanse shoppingketen Target, die je kon gebruiken via de USB poort van je computer kon gebruiken als opslagmedium. Bovendien was de card buiten store credit ook preloaded met een spelletje en kortingsbonnen.

targetgiftcard1

Nu pakt Target weer uit met nieuwe waardenbonnen, geen USB drives maar digitale fotocamera’s (1.2 Megapixels):

targetgiftcard2

en ook Best Buy doet mee. De gift cards van Best Buy zijn voorzien van een klein luidsprekertje dat je (met een 3.5mm jack) kan aansluiten op je mp3speler:

bestbuygiftcard

De leukste gift card die ik recent gezien heb was echter die waar ik zaterdag mee gaan winkelen ben in Saturn. Op de kaart stond 20 euro store credit, die ik wilde gebruiken om mijn rekening van 27,95 euro te betalen. Nog voor ik de resterende 7,95 euro uit mijn portefeuille kon halen, kreeg ik echter mijn kaart terug met de melding: “Voila, dan staat er nog 4,05 euro op!”. 60% extra krediet, dat noem ik nog eens een nuttige meerwaarde.

(foto’s gift cards via Ad-Lab)

Tags: , ,

Geef een reactie

