5x kort

Dit schoot me afgelopen week zoal te binnen:

Beauty & The Nerd wordt dit jaar opgenomen in Thailand
Kan ik me nog inschrijven? Ik ben jaloers op mijn ex-klasgenoot die meegaat als cameraman.

Piet Huysentruyt speelt (een kabouterversie van) zichzelf in de nieuwe Plopfilm
.. om stap-voor-stap ook in Nederland boeken te verkopen. Die dekselse Piet is een marketing-guru. Laat hem eens een marketing boek uitbrengen!

Ik ga vanavond nog eens naar Loft kijken
Is het maar een gedacht of wordt naar de bioscoop gaan echt elke keer ik ga weer wat duurder. De teller staat nu op 17,70 euro voor 2 ticketjes; drinks not included.

Foutieve vertalingen worden géén correcte vertalingen door ze in Italic te zetten
Appleblueseagreen bestaat niet. Toch niet als kleur.

Prinses Mathilde plaatst filmpjes op YouTube
In de leer gegaan bij Piet?

Tags: , , , , , , ,

2 Reacties to “5x kort”

  1. janso Says:

    Dan ben jij niet naar de digitale versie van Loft gaan kijken. Ik betaalde vorige week voor 2 ticketjes 18,20 euro voor (de tweede keer) Dark Knight. Ik dacht dat de bioscoopwereld in diepe crisis zat door het dalende aantal bezoekers? Wel, dit is niet de manier om volk naar uw zalen te lokken.

    Cinemagasjes! :)

  2. Yannick Says:

    Als ik me niet vergis heb je in kinepolis voor Loft de keuze niet tussen 35mm en Digitaal, en is het dus altijd Digitaal.

    Ik heb alleszins de digitale versie gezien gisteren.
    Ik denk dat het prijs verschil zit in het feit dat ik online besteld heb (minder handling?) en ander mogelijk verschil is dat voor The Dark Night het “lange film tarief” wordt aangerekend en voor Loft niet.

    Dat lange film tarief vind ik persoonlijk ook bullshit, en uiteraard bestaat er geen korte film tarief

Geef een reactie

