Terror in Belgium

VTM, VRT en Indymedia kregen vandaag deze terreurboodschap op een DVD toegestuurd:

Dat kondigde Dany Verstraeten in het nieuws van 19u00 met veel trots aan.
Voorlopig wordt dit filmpje door verscheidene instanties serieus genomen; gelukkig misschien, daarvoor zijn ze er. Maar ik ben er toch vrij zeker van dat het om een flauwe grap gaat. De persoon die dit filmpje op YouTube heeft opgeladen denkt er net zo over want plaatste het in de categorie ‘Humor’.

Ook Luc Van Braekel die enkele minuten voor 19u00 op Twitter al aanraadde om naar het VTM nieuws te kijken (wat ik dan ook gedaan heb) heeft sterke twijfels bij de authenticiteit.

Tags: , , , ,

2 Reacties to “Terror in Belgium”

  1. t.~~y Says:

    Als het een grap blijkt, is het een smakeloze grap !
    Ik vind er niets grappig aan.
    Misschien had België idd geen oorlogs-vliegtuigen naar ginder moeten sturen… maar tegen terrorisme moet ook gestreden worden, wat dan ook, goed of kwaad, er blijven slachtoffers vallen.

    Jammer

  2. Yannick Says:

    Ik zie de mop er ook niet echt van in, maar ik hoop toch wel dat het om een smakeloze grap gaat :)

Geef een reactie

