Salvation

Vodpod videos no longer available.

Daarnet tegengekomen: leuke flash poster voor de nieuwe Terminator film. Nagenoeg perfect uitgevoerd. Opnieuw bekijken: druk F5 op je toetsenbord voor een refresh of rechtermuisknop op de poster en opnieuw afspelen.

edit: even kleiner gemaakt, want om de een of andere reden loopt het mis op full size. Wie het toch full size wil zien kan hier klikken

Tags: , , , ,

2 Reacties to “Salvation”

  1. broodkast Says:

    Erg mooi. Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze de terminator genoeg uitgemelkt hebben. btw, speelt Arnie opnieuw de hoofdrol?

  2. Yannick Says:

    Over dat uitmelken kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik was/ben een fan van de eerste 2 films. De 3e vond ik enorm slecht en de serie is geen snars beter, zelfs ronduit saai.

    Voor zover ik weet speelt The Governator NIET mee in deze 4e film.

Geef een reactie

