De Pepsi ruil

pepsin1

Deze print ad is variabel en eenvoudig en bezit daarmee al minstens 2 kenmerken van de theoretische benadering van goede reclame. Ga er echter niet te veel over nadenken want dat kom je tot de conclusie dat het conceptuele idee erachter toch niet helemaal opgaat: vergeet immers niet dat het blikje Pepsi zonder al teveel twijfelen wordt weggegeven door diegene die er van drinkt. Als Pepsi zo geweldig is dat je er alles voor over hebt, dan geef je het toch ook niet zonder twijfelen weg? Leuke campagne maar zeker geen award winner wat mij betreft.

Nog 2 andere prints uit deze campagne:

pepsin2

pepsin3

Via ads of the world

Tags: , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: