Police Museum

policemuseum1

Deze campagne vind ik geslaagd. Vooral omdat ik mezelf er in herken en herkenning scoort altijd: in muziek, in film en ook in reclame.

Als ik in de bioscoop een film gezien heb met veel snelle auto achtervolgingen, mag je er zeker van zijn dat ik vlak na die film in de rit naar huis mijn gaspedaal eens wat dieper induw. Dat gevoel heeft reclamebureau Cossette West er ook in proberen te leggen en naar mijn mening is dat ook gelukt.

policemuseum3

Deze tweede uit een reeks van 3 vind ik dan weer iets minder goed uitgevoerd; de foto is niet natuurlijk/spontaan genoeg.

Tot slot nummer 3, die een klein beetje aan datzelfde syndroom lijdt:

policemuseum2

Via adsoftheworld

Tags: , ,

Geef een reactie

