Nikon S60

nikon_layout_PATHED

De nieuwe Nikon S60 heeft 3 kenmerken die het toestel moet onderscheiden van de concurrentie:
– hij kan tot 12 gezichten herkennen voor autofucus
– hij kan verdomd goed gezichten herkennen
– hij heeft een groot en breed scherm

Bijna zonder woorden worden deze 3 kenmerken duidelijk gemaakt in deze print campagne. Een USP of onderscheidende eigenschap van een product uitspelen in reclame is altijd een goede keuze: de consument krijgt een reden waarom hij net dàt product moet kopen en bij de doelgroep worden de ads zelf vaak goed onthaald vooral als er een sterke onderscheidende eigenschap is.

Ook de andere ads voor deze nieuwe S60 zetten de onderscheidende eigenschappen mooi in de verf:nikon_layout_PATHED

nikon_layout_PATHED

(via)

Tags: , ,

2 Reacties to “Nikon S60”

  1. broodkast Says:

    Vind eigenlijk vooral de tweede variant de grappigste :). Leuke feature voor een handheld camera.

  2. Yannick Says:

    Ik vind de eerste 2 allebei sterk. De derde iets minder, maar doet nog altijd wat het moet doen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: