Big flix

bigflix1

Doordenkertjes in reclame: soms werkt het, soms niet.

a) Je loopt altijd het risico dat de ontvanger de moeite niet neemt

Ik heb toevallig de moeite gedaan om een seconde langer na te denken, maar bij het doorbladeren van een magazine zou ik die moeite wellicht niet gedaan hebben; daarvoor spreekt de visual niet genoeg aan.

b) Is het resultaat rewarding?

Zelfs al neemt de ontvanger de tijd om na te denken dan werkt dit soort ads enkel wanneer het resultaat de ontvanger ook een zekere voldoening geeft of wanneer de ontvanger de reactie heeft “dit is briljant gevonden!”.  Dit voorbeeld is helemaal niet rewarding en nog minder briljant.

Wat mij betreft faalt deze advertentie dus op beide criteria en is dit in mijn ogen dus een slechte ad.

Tags: , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: