Konijn

luberabbit

Deze print ad toverde daarnet een glimlach op mijn gezicht. De foto van het konijn op zich vind ik niet zo grappig, maar toen ik keek naar het bijhorende product kon ik een glimlach toch niet onderdrukken. Creativo’s hebben soms toch wel een zieke geest,  anders denk je niet aan konijnen in een brainstorm over glijmiddel.

Tags: , , , ,

2 Reacties to “Konijn”

  1. janso Says:

    Ah jij niet? Ik vind dat de link met glijmiddel thans niet zover van konijn ligt? Seks -> als konijnen

  2. janso Says:

    link back: glijmiddel?

    Easy toch? :)

Geef een reactie

