Bagvertising (2)

Na de bierzak waarover ik een tijdje geleden schreef, weer een leuk staaltje bagvertising.

De magische zakken van Magic-i:

magicbag

Bij de bierzakken twijfelde ik nog sterk of de optische illusie in het straatbeeld even sterk overkwam als op de foto’s, bij deze zwevende draagtassen heb ik die twijfel niet.
Geslaagde campagne van Grey (Kuala Lumpur) wat mij betreft! De enige negatieve commentaar die me te binnen schiet is dat deze zak misschien niet meer zo fijn om dragen is als er veel gewicht in zit, dat zou wel eens kunnen gaan snijden.

Tags: , , , ,

Geef een reactie

