Nominatie stokje

In deze tijden van olympische spelen kreeg ik een stokje aangegeven, niet om aan Kim Gevaert door te geven maar om aan collega bloggers door te geven. Ik kreeg het stokje door van Evy die me nomineerde voor de “Brilliante weblog Awards”. Waarvoor dank Evy. De bedoeling is dat ik nu 7 nieuwe nominaties creëer. Ik dacht dat ik daar even over moest nadenken maar gezien mijn blogroll hier rechts maar uit 8 links bestaat waarvan er 1 al maanden inactief is, is de keuze eigenlijk toch niet zo moeilijk.

In alphabetical order:

Nu geef ik toe dat ik eens dringend mijn blogroll moet bijwerken omdat ik dat al meer dan een half jaar niet meer gedaan heb, maar bovenstaande urls zijn in elk geval wel 7 van de pakweg 15 blogs waarvan elke nieuwe post van de eerste tot de laatste letter lees. En dat zijn ook de blogs die ik in mijn reader voorrang geef, als merk dat een van deze sites een nieuwe post heeft dan ga ik niet alfabetisch het lijstje af in de reader maar lees ik eerste deze.

Ik mag er geen acht nomineren, maar als dat wel mocht had ik voor ironic sans gekozen. Een geweldig creatieve geest, check vooral zijn ideas. Als die man zou meedoen aan de bedenkers wint hij 6 seizoenen op rij en gaat hij met Sophie Van Moll naar huis.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Reacties to “Nominatie stokje”

  1. Briljante Weblog Awards | Buzzing Bees Says:

    […] Bees is geen stokjesblog. Maar als iemand je nomineert voor de Briljante Weblog Awards, dan zwelt je ego dusdanig dat je moeilijk kan […]

  2. janso Says:

    Mooi mooi, wetende dat ik 70% van mijn blogideeën niet publiceer o.w.v. niet relevant of te tricky t.o.v. m’n werkgever. I need anonymous blog :)

Plaats een reactie